Toimitus
Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimituskustannukset tilauksellesi voivat vaihdella riippuen valitsemastasi toimitustavasta ja ostoskorisi sisällöstä. Tarkat toimituskustannukset ja saatavilla olevat toimitusvaihtoehdot näytetään selkeästi kassalle siirryttäessä. Huomioithan, että toimitushinnat voivat muuttua, ja tilauksellesi voimassa oleva hinta on se, joka näkyy kassalla.

 

Toimitamme Postin noutopisteisiin ja pakettiautomaatteihin, voit myös valita tilauksellesi kotiinkuljetuksen.

Vaihtoehtoina ovat Bringin kotiinkuljetus tai DHL Express.

Mikä on toimitusaikanne?

Normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Tilaukset eivät liiku viikonloppuisin tai pyhäpäivinä.

Mitä toimitustapoja tarjoatte?

Tilauksella voit valita haluamasi Postin noutopisteen tai Postin pakettiautomaatin.

Voit myös saada tilauksesi kotiinkuljetuksella. Valittavanasi on normaali Bringin kotiinkuljetus tai DHL Express pikatoimitus.

 

Voinko saada tilaukseni kotiin?

Voit myös saada tilauksesi kotiinkuljetuksella. Valittavanasi on normaali Bringin kotiinkuljetus tai DHL Express pikatoimitus.

Emme lähetä tilauksia kirjeinä suoraan postilaatikkoon.

Mikä on lähetysten säilytysaika?

Noutoaika mainitaan saapumisilmoituksessa. Noutoaika riippuu onko tilaus toimitettu pakettiautomaattiin vai noutopisteeseen.

En noutanut pakettia määräajan kuluessa, mitä tapahtuu nyt?

Jos pakettia ei noudeta määräaikaan mennessä, se palautetaan meille. Kun olemme vastaanottaneet sen, hyvitämme tilauksesi, mutta vähennämme noutamattomien pakettien kustannuksen (20 €) ja palautuskulut (5 €).

Mihin maihin toimitatte tilauksia?

Toimitamme vain Suomeen, emme esimerkiksi Ahvenanmaalle.

Miten voin seurata pakettiani?

Löydät seurantatunnuksen "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot".

Olen saanut jonkun toisen paketin?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Asiakasklubi
Miten liityn asiakasklubiin?

Jos sinulla on jo asiakastili, kirjaudu vain sisään ja mene "Omilla Sivuillasi" kohtaan "Asiakasklubi". 

Jos sinulla ei vielä ole asiakastiliä, voi luoda asiakastilin ja liittyä jäseneksi täällä.

Maksaako asiakasklubiin kuuluminen tai liittyminen jotain?

Asiakasklubimme jäsenyys on täysin ilmainen. Ei kuukausimaksuja tai liittymismaksuja.

Mitkä ovat jäsenedut?

On useita hyviä syitä kuulua asiakasklubiin, kuten: 

  • Kausittaiset jäsenhinnat valikoiduista tuotteista
  • Eksklusiiviset alennuslinkit
  • Tuotenäytteet
  • Yllätys syntymäpäivänäsi

Täydellisen luettelon jäseneduistasi löydät täältä.

Mistä löydän alennuslinkkini/jäsenetuni?

Löydät kaikki alennuksesi ja jäsenetusi 'Oma sivu' -osiosta kohdasta 'Asiakasklubi'.

Klikkaamalla alennusta, aktivoituu se ostoskoriisi.

Haluan lopettaa jäsenyyteni, miten se tehdään?

Jos haluat lopettaa jäsenyyden, mene "Omilla Sivuillasi" kohtaa "Profiilini" ja poista valinnat kohdista "Annan suostumukseni sähköpostiviestintään kampanjoista ja uutuuksista" tai "Annan suostumukseni tekstiviestien kautta tapahtuvaan mainontaan kampanjoista ja uutuuksista".

Profiili
Miten kirjaudun sisään?

Kirjaudut sisään painamalla profiilikuvaketta oikeassa yläkulmassa ja syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.

Miksi en voi kirjautua sisään profiiliini?

Jos et pääse kirjautumaan profiiliisi, tarkistathan onko sähköpostiosoitteessa tai salasanassa kirjoitusvirheitä, tai ettei niiden eteen tai taakse ole lisätty välilyöntiä. Toinen vinkki on yrittää luoda asiakastiliä, koska voi olla että sinulla ei vielä ole asiakastiliä, vaan olet tehnyt aiemmin tilauksia vain vierailija.

Onko ongelmia edelleen? Ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin autamme sinua.

Miten saan uuden salasanan?

Voit pyytää uutta salasanaa painamalla linkkiä salasanakentän alla kirjautumisen yhteydessä.

Miten kirjaudun ulos profiilistani?

Löydät uloskirjautumispainikkeen "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Profiilini".

Miten luon ja poistan profiilin?

Profiilin luominen:

  • Paina profiilikuvaketta sivun oikeassa yläkulmassa.
  • Vaihda kirjautumisvälilehdestä "Luo uusi asiakastili" -välilehteen.
  • Täytä tiedot ja vahvista.

Profiilin poistaminen:

  • Kirjaudu "Omille Sivuillesi".
  • Mene kohtaan "Profiilini".
  • Sivun alaosasta, suostumusten alta, löydät kohdan "Poista asiakastili".
Miten muutan tietojani profiilissani?

Nimen, osoitteen, sähköpostin ja muut tiedot voit helposti muuttaa kohdassa 'Profiilini'. Muista tallentaa muutokset.

En saa linkkiä salasanan palauttamiseen?

Jos et saa sähköpostia, tarkista onko se mennyt roskapostiin, ja lisää meidät hyväksytyksi lähettäjäksi. Yritä sitten pyytää uusi salasana.

Etkö vieläkään saa sähköpostia? Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua.

Miten vaihdan salasanani?

Salasana vaihdetaan kohdassa 'Profiilini', aivan sivun alareunassa. Paina painiketta ja muista tallentaa muutokset valittuasi uuden salasanan. Jos et muista vanhaa salasanaasi, täytyy sinun kirjautua ulos ja pyytää uutta salasanaa.

Tilaus
Voinko lisätä tuotteen tilaukseen?

Valitettavasti emme voi lisätä tuotteita vahvistettuun tilaukseen.

Miten voin muuttaa tilaukseni osoitetta?

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voimme ehkä korjata asian. Ota meihin yhteyttä asiakaspalvelun aukioloaikoina puhelimitse tai chatin kautta, niin yritämme auttaa sinua. Asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella voit peruuttaa tilauksesi 'Oma sivu' -kohdassa ja tehdä uuden tilauksen.

Olen antanut väärän osoitteen, mitä nyt tapahtuu?

Jos paketti on jo lähetetty ja Posti ei pysty toimittamaan sitä, palautuu se meille. Saat sähköpostin, kun olemme vastaanottaneet palautuksen, jossa kerrotaan, mitä tapahtuu seuraavaksi. Palautuksen saapuminen voi kestää jopa pari viikkoa.
Teethän jo uuden tilauksen, koska palautunutta tilausta ei lähetetä uudelleen.

Missä pakettini on?

Voit seurata pakettia seurantanumerolla, jonka löydät kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot".

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voit itse peruuttaa sen Omilla Sivuillasi kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot" - "Pysäytä tilauksen lähetys". 

Jos kyseessä on tilaus, jonka statuksena on "Maksamatta", poistuu se automaattisesti noin 24 tunnin kuluttua, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

Onko teillä lahjapaketointia?

Valitettavasti emme voi paketoida tuotteita lahjaksi, mutta myymme lahjapusseja, joita voit lisätä tilaukseesi.

Voinko tehdä tilauksen ja lähettää paketin toiselle henkilölle?

Kyllä voit, mutta muista, että sinun on maksettava joko kortilla tai Vippsillä. Muista myös ilmoittaa vastaanottajan nimi, puhelinnumero ja osoite, ja tarkista, että tiedot ovat oikein ennen tilauksen vahvistamista.

En löydä tilaustani profiilistani?

Jos et löydä tilaustasi, saatat olla antanut väärän sähköpostiosoitteen tilausta tehdessäsi. Jos sinulla on useita sähköpostiosoitteita käytössä, voi olla että olet käyttänyt myös esimerkiksi näitä. Ota yhteyttä meihin, niin autamme sinua eteenpäin.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti heti, kun tilaus on vahvistettu. Jos et ole saanut sitä, se on todennäköisesti mennyt roskapostiin. Jos et löydä sitä sieltäkään, löydät aina kopion tilausvahvistuksesta "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Tilaukseni".

Miten voin tietää, että tilaus on mennyt läpi?

Saat tilausvahvistuksen heti, kun tilaus on rekisteröity. Löydät myös tilauksesi "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Tilaukseni".

Tuotteet
Voinko antaa teille vinkkejä tuotteista?

Arvostamme suuresti vinkkejä uusista tuotteista, joita voisimme ottaa valikoimaamme. Lähetä meille ehdotuksesi osoitteeseen [email protected].

Tuote on loppuunmyyty, milloin saatte sitä taas varastoon?

Valitettavasti meillä ei ole tarkkaa päivämäärää, milloin tuote tulee takaisin varastoon. Jos haluat saada ilmoituksen kun tuote on taas saatavilla, voit painaa "Tilaa ilmoitus" -painiketta, niin saat sähköpostin, kun tuote on taas saatavilla.

Miten voin jättää tuotearvostelun?

Jättääksesi tuotearvostelun kirjaudu sisään "Omille sivuillesi" ja siirry "Tuotearvostelut" kohtaan.

Mitkä ainesosat tuotteessa on?

Suurimmalle osalle myymistämme tuotteista löydät ainesosaluettelon tuotteen sivulta. Työskentelemme saadaksemme tämän tiedon kaikille valikoimamme tuotteille. Täydellinen ainesosaluettelo on aina näkyvissä itse tuotteessa.

Lahja ei tullut mukaan tilaukseen?

Verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu. Jos tuote loppuu ennen kuin tilaus on maksettu, tuote poistuu ostoskorista, eikä sitä ole silloin listattu myöskään tilausvahvistukseen.

Reklamaatiot
Tuote on rikki, mitä teen?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Paketissani on kuljetusvaurio, mitä teen?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Olen saanut väärän tuotteen?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

En ole saanut pakettiani, miten voimme ratkaista tämän?

Jos pakettisi ei ole saapunut viikon kuluessa sen lähettämisestä, ole meihin yhteydessä "Omien Sivujesi" kautta, niin autamme sinua.

Tilauksestani puuttuu tuote?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Sain allergisen reaktion tuotteesta, mitä teen?

Ole meihin yhtyedessä "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Maksaminen
Mitä maksutapoja teillä on?

Meillä voit maksaa MobilPayllä sekä Klarnan maksutavoilla.

Mitä tarkoittaa, että summa on varattu?

"Maksu varattu" tarkoittaa että maksu aktivoidaan vasta kun tilaus lähtee varastoltamme.

En voi valita laskua maksutavaksi, mikä on vialla?

Kun valitset Klarnan laskun/osamaksun, he tekevät sinusta luottotarkistuksen. Hylkäämisen syynä voi olla väärä toimitusosoite tai luottokelpoisuuden puute. Jos sinulla on kysyttävää, olethan suoraan yhteydessä Klarnaan.

Voinko vaihtaa maksutapaa tilauksen vahvistamisen jälkeen?

Maksutapaa ei voi muuttaa tilauksen vahvistamisen jälkeen.

En löydä laskuani?

Jos et löydä laskuasi, olethan suoraan yhteydessä Klarnaan.

Olen maksanut kahdesti, miten saan rahani takaisin?

Veloitamme sinulta vain kerran per tilaus. Yleensä kaksoismaksut ovat varauksia, jotka korjautuvat muutaman päivän sisällä. Huomaa, että poistettu katevaraus ei ole hyvitys, vaan näet tililläsi katevarauksen muutoksen ja rahat vapautetaan takaisin. Jos epäilet silti maksun veloittuneen kahdesti, olethan suoraan yhteydessä Klarnaan.

En voi maksaa kortilla tai MobilePayllä?

Kun maksu ei mene läpi, saat virheilmoituksen. Jos pakollisista kentistä puuttuu tietoja, ne merkitään punaisella huutomerkillä. On tärkeää, että kaikki pakolliset kentät täytetään.

Vika voi myös olla kortissasi tai MobilePay-sovelluksessa. Tarkista, että kaikki tiedot ovat oikein ja että sovellus on päivitetty.

Jos et voi painaa 'Maksa tilaus/Valitse MobilePay' -painiketta, varmista ensin, että kaikki tiedot ovat oikein. Jos virhe jatkuu, saatat olla unohtanut painaa 'Jatka', kun kaikki on täytetty.

Jos ongelma jatkuu olethan yhteydessä Klarnaan tai MobilePayhin.

Palautus
Miten voin käyttää palautusoikeuttani?

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus.

Kirjaa palautus ensin "Omille Sivuillesi":

  • Kirjaudu sisään ”Oma sivuni” kautta ja valitse kohta ”Tilaukseni”. 
  • Klikkaa ”Uusi tukitiketti+" ja valitse kohta “Peruuta tilaus tai Palauta tilaus”. 
  • Jatka ohjeiden mukaan. 
  • Saat tämän jälkeen ohjeet ja sopimusnumeron joko automaattisesti tai asiakaspalvelijaltamme, riippuen siitä milloin tilaus on tehty, kohtaan "Asiakaspalvelu".
Mitä tapahtuu alennukselle/lahjalle tilauksen yhteydessä, jos peruutan tilauksen tai osan tuotteista?

Lahja- tai tarjoustuotteet on myös palautettava, mikäli tarjousten ehto ei enää täyty. Pidätämme palauttamattomien kaupanpäällisten arvon hyvityksestä.

Jos tilaukseen lisätyn alennuksen ehto ei enää täyty palautuksen jälkeen, vähennetään alennuksen arvo hyvityksen summasta.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voit itse peruuttaa sen Omilla Sivuillasi kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot" - "Pysäytä tilauksen lähetys". 

Jos kyseessä on tilaus, jonka statuksena on "Maksamatta", poistuu se automaattisesti noin 24 tunnin kuluttua, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

Haluan vaihtaa toiseen tuotteeseen?

Emme tarjoa vaihto-oikeutta, mutta sinulla on 14 päivän peruutusoikeus.

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voit itse peruuttaa sen Omilla Sivuillasi kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot" - "Pysäytä tilauksen lähetys". 

Kuka maksaa toimituskulut, jos palautan ostoksen?

Sopimusnumerolla palauttaessa palautuskulut ovat 5,00 €. Et maksa palautuksesta Postille mitään. Palautuskulut pidätetään hyvityksestä ja hyvitämme loppusumman käyttämäsi maksutavan mukaisesti.

Asiakas vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista, sillä palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla palautusoikeudesta huolimatta. Myös paketin toimituskulut jäävät asiakkaalle maksettavaksi, jos palautat vain osan tuotteista. Jos palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, hyvitämme normaalin toimituksen toimituskulun. Kotiinkuljetuksien toimituskuluja ei palauteta, vaikka palauttaisit tilauksesi kokonaisuudessaan.

Voit palauttaa myös omakustanteisesti. Omakustanteisesti palautettuna palautus on omalla vastuulla, eikä sitä täten ole puoleltamme vakuutettu. Jos palautus katoaa tai vaurioituu, emme hyvitä palautettujen tuotteiden arvoa.

Muut kysymykset
Alennuslinkki ei toimi, mikä on vialla?

Jos alennuslinkki ei toimi, tarkistathan että nämä ensin:

  • Tarkista voimassaoloaika.
  • Huomioi, että jotkin alennuslinkit käyvät vain tiettyihin tuotteisiin tai   merkkeihin.
  • Kaikilla alennuslinkeillä on vaatimus tilauksen minimisummaan.
  • Alennuslinkin voi käyttää vain kerran per asiakas.
  • Tilauksella voi käyttää vain yhden alennuksen kerrallaan.
  • Alennus lasketaan tuotteen normaalista hinnasta.
  • Linkit eivät käy jo alennettuihin tuotteisiin.
  • Alennus ei oikeuta lisäaleen.
  • Vain normaalihintaisiin tuotteisiin, et siis saa lisäalennusta.
  • Klarnan Checkouttiin ilmoitettava sähköpostiosoite on oltava sama kuin Cocopanda asiakastilillä, muuten alennus ei aktivoidu tilaukselle.
Onko teillä hintatakuu?

Meillä ei ole hintatakuuta, mutta seuraamme markkinoita tarkasti ja teemme kovasti töitä pitääksemme hintamme kilpailukykyisinä.

Miten tarkistan lahjakorttini saldon?

Löydät yhteenvedon ja saldon lahjakorteistasi "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Lahjakorttini".

Kuinka kauan tarjous on voimassa?

Hinnat sekä kampanjoiden ja tarjousten voimassaoloajat ilmoitetaan selkeästi verkkosivuillamme ja uutiskirjeissä.

Unohditko käyttää alennuslinkkiä?

Ota yhteyttä meihin "Omien Sivujesi" kautta, niin katsotaan voidaanko alennuslinkki lisätä jälkikäteen.

Voinko tehdä yhteistyötä kanssanne?

Saimme päivittäin paljon kyselyitä, ja siksi olemme päättäneet tehdä kaikki yhteistyöt kumppanimme Adtractionin kautta. Voit lukea lisää tästä.

Emme ota vastaan muilla tavoin yhteistyökyselyitä.

Kuinka peruutan uutiskirjeen tilauksen?

Voit helposti peruuttaa uutiskirjeen tilauksen napsauttamalla sähköpostin alaosassa olevaa linkkiä.